Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Březen 15 13:05:41 CET 2021

po 15. 3. 2021 o 12:28 Admin HWnews <hwnews na cncnet.info> napísal(a):

> Myslim, ze motate dve nesouvisejici veci...nikdo prece netvrdil, ze
> ZigBeee jede na IEEE 802.11. To jste si do toho pridal vy sam.

Nespajal som 2 nesuvisiace veci, iba som chcel upozornit  na problemy v
jednoznacnosti znacenia zariadeni pri nakupoch a za tym si stojim.
Vyrobky Tuya mam a s nimi aj nejake skusenosti, vratane oznaceni a
informacii na Ali. Nepisem len informacie podla obrazkov.
Nikoho k nicomu nenutim, kazdy si moze vybrat a kupit co chce. Ak to niekto
pochopil inak, tak sa ospravdlnujem.

IT ma zivi 25 rokov. Protokoly a komunikacie po drotovych aj bezdrotovych,
optickych sietach, switchoch, routroch,  pouzivam, nastavujem, servisujem,
...denne
a myslim, ze sa v nich orientujem dost slusne, vratane pravidelnych rocnych
medzinarodnych  certifikacnych skusok (Pearson VUE, Prometric ...)

Dodo