oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Březen 15 12:16:29 CET 2021

Dobrý den

U toho řídícího švába změřit, jestli není přerušený nebo proražený výkonový stupeň. Jestli se nepletu, tak je to ta osamocená noha proti vývodům v protější řadě, které jsou tuším tři spojené. To dost často je. Jinak vždy změřím všechny diody, varistor a tak a vyměním všechny elyty. Ty ani neměřím a rovnou tahám ven. Jen "síťový" měřím a velmi často nechám. Jinak to u zařízení, která mají běhat 24/7 nemá cenu. Nijak mimořádně našlapaný mi nepřijde, ale to je věc zvyku. Já bych ho podle fotek hodnotil jako celkem přehledný. Bývá hůř.

Zeman