oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 22 10:06:12 CET 2021

dorazil TNY268, pri porovnani/mereni, je puvodni preruseny. vymeneno a
nic a tak zjisten preruseny odpor v napajeni. nejak i kdyz je pekne
citelny, nemuzu prijit na hodnotu. zousel jsem jen on-line kalkulacky
danyka a mouser a barvy nejdou poskladat, 5 prouzku.
zluta, fialova, zlata, zlata a stribrna.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/zdroj_HP_delta_DPS_150TB_A/1481659523
urcite je to nejaky figl :-)
diky za info, co tam na zkousku osadit.
tomik.