oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 15 12:02:50 CET 2021

hezky den.
mam tady na opravu pidi zdroj ze serveru. delta DPS-150TB.
nic nedela :-) odesel snad na kratkodobe pretizeni.
je neuveritelne zmackanej a nejake opravy a mereni nejsou skoro mozne.
tady foto : https://tomik-k.rajce.idnes.cz/zdroj_HP_delta_DPS_150TB_A/
nasel jsem schema od podobneho. az za prvni usmernovac je vse ok, 230V
se usmernuje. nasel jsem ridici obvod TNY263, kterej je skoro zadarmo,
ale vymena bude taky orisek. ma cenu ho zkouset menit ? zadne ostatni
soucastky primo znicene, nebo ve zkratu jsem nenasel.
prosim o nejaky napad, nez to vzdam, co zkusit :-)
funkce overovana beznym pc testerem:
https://www.conrad.cz/p/renkforce-tester-pc-sitoveho-zdroje-1503580
jiny pc zdroj mi na testeru funguje.
diky.