Re: OT: některé programy na televizi nejdou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 14 17:54:38 CET 2021

Asi jste měl napsat, na jakém kmitočtu (jaký multiplex) jste to naladil.
Ani DVB-T2 technika není bezchybná. Taky se mi stalo (v Brně) že nějaký
multiplex nějakou dobu nejel nebo jel blbě.
Obecně není pravda, že všechny stanice jednoho provozovatele musí být v
jenom multiplexu. Někdy jsou rozděleny ve více multiplexech, někdy je
naopak jedna stanice opakovaně ve více multiplexech. O to víc to platí u
všelijakých přechodných sítí.

Možná Vám tím Osud chtěl naznačit, že s přítelkyní máte dělat jiné věci,
než čumět na bednu. ;-)

PL