Re: OT: některé programy na televizi nejdou

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Březen 14 19:51:58 CET 2021

 14.3.2021, 19:45:04

Všechny TV, se kterejma jsem zatím měl co blíže do činnění,
uměly zobrazit hodnotu síly a kvality signálu. Pravda, čím
novější TV, tím hlouběj v menu, je tahle funkce utopená.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz