Re: OT: některé programy na televizi nejdou

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Březen 14 16:44:16 CET 2021

Dobrý den

Třeba tenhle pokec je celkem fundovaný a pokrývá velkou část problematiky https://www.televizniweb.cz/2019/04/prakticky-prijem-dvb-t2-jednofrekvencni-site-a-vliv-na-prijem-signalu/
Příliš silný signál by dokázal přebudit některý zesilovací stupeň a chybovost pak půjde rychle nahoru. T2 používá vícestavovou modulaci a je tak náročnější na C/N.

Zeman