Nabijecka eAuto

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Březen 13 16:03:04 CET 2021

A já na to odpovídal rozborem, kde je ten ďáblík skrývající se v detailech:-)

PH

Od: Jirka Mww

Nedávno jsem sem posílal toto :

https://energozrouti.cz/z/vodikova-pasta-nemecko-fraunhofer-desetkrat-vice-energie-jak-baterie

Mezitím jsem to ještě někde zahlédl, třeba to nebude úplně mimo .

Od některých tradičních výrobců už auto bez elektromotoru nekoupíte vůbec a nebo za cenu omezeného výběru. A bude hůř. ☹

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Je dobře, že e-auta přešla ze stolu vědců do normálního provozu.
Ale až po nějakém čase a hodně penězích na další vývoj se ukáže, jestli se podaří vyvinout něco opravdu použitelného pro širokou veřejnost nebo jestli se dojde k závěru: "Tak tudy cesta nevede."
Já to mám jednoduché. Když mne napadne, jestli bych si neměl v současné době nějaké to e-auto koupit, tak moje šrajtofle vrtí hlavou.