Nabijecka eAuto

AZE aze na seznam.cz
Sobota Březen 13 19:37:02 CET 2021

Jj, chybka se vloudila. Nicméně problémů s vodíkem bude víc. A to jsou ty detaily, ve kterých se skrývá ďábel.
aze

From: Jaroslav Buchta
Sent: Saturday, March 13, 2021 5:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Nabijecka eAuto

Njn, klasicky chytak s P*V/T  = konst na Celsiovu a absolutni Kelvinovu nulu :-D

  Rozhodně netvrdím, že vodík je spása, ale jestli v tom videu tvrděj věci, jako že „700 barech, ale při 20°C. Nechejmě to stát na slunci a při +30 už to bude 1,5 násobek tlaku“ tak je otázka, jestli je zbytek nějak důvěryhodný.

  PH

  Od: AZe

  Trocha reálného pohledu na vodík a jeho vlastnosti je tady, i když při slovech “udržitelný, –ou” apod. se mi ježí všechny chlupy.

  https://www.youtube.com/watch?v=spVuaexIO5k

  Asi v 18min. vidíme, co asi je jeden z problémů. Na 1kg H2 se snad ujede 100km, ale zabere to 68l při 200 barech a 26l při 700 barech, ale při 20°C.

  Nechejmě to stát na slunci a při +30 už to bude 1,5 násobek tlaku.

  Hlavní je v 1h 15 minut seznam lidí a grantová podpora......

  Už dnes se zakazuje parkování aut na plyn v podzemních garážích.

  Není hezká představa mít toto v autě.

  A mimochodem, všichni sluníčkáři tvrdí, že spalování vodíku vzniká podle školního vzorečku pouze voda. A co nějaké sloučeniny dusíku?

  aze

  From: Jirka Mww

  Nedávno jsem sem posílal toto :

  https://energozrouti.cz/z/vodikova-pasta-nemecko-fraunhofer-desetkrat-vice-energie-jak-baterie

  Mezitím jsem to ještě někde zahlédl, třeba to nebude úplně mimo .