Nabijecka eAuto

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Březen 13 11:24:18 CET 2021

Tak ono je to trochu možné nazvat pokusem o reinkarnace dávno zaniklé
vývojové větve.
Podívej se na Porsche P1:
https://blog.dupontregistry.com/porsche/the-first-porsche-ever-was-electric/
Nebo na Lohner Porsche:
https://kingsleysp.wordpress.com/2012/12/25/lohner-porsche-worlds-first-hybrid/

už to tu bylo a neosvědčilo se to. Zhruba jako kdybychom se pokoušeli
oživovat mamuty, protože to byl dobrý zdroj obživy.