Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řízení LED displeje.

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Březen 11 09:24:45 CET 2021

Nejlépe při potřebě boot přes Watchdog vyvolat reset. Tím budou všechny
peripherie vypnuté, to zařídí reset tj. neskákat do boot. Dále volitelně
se dá vyčíst v watchdog registrech důvod nebo si na pevnou adresu zapsat
kontrolní číslo, hlavně tuto paměť neresetovat.

Jirka