Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řízení LED displeje.

Čtvrtek Březen 11 09:30:54 CET 2021

Neni potreba WD, v CortexM jadrecg je registr s bitem, kterym se HW
reset přímo vyvolá. V HAL je na to funkce NVIC_SystemReset()
ktera pro treba M0+ vypada takto:

__NO_RETURN __STATIC_INLINE void __NVIC_SystemReset(void)
{
__DSB(); /* Ensure all outstanding memory accesses included
buffered write are completed before reset */
   SCB->AIRCR  = ((0x5FAUL << SCB_AIRCR_VECTKEY_Pos) |
                  SCB_AIRCR_SYSRESETREQ_Msk);
__DSB(); /* Ensure completion of memory access */

for(;;) /* wait until reset */
   {
     __NOP();
   }
}

Je to zakerne schovano v programming manualu.