Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řízení LED displeje.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Březen 11 09:45:24 CET 2021

Tak ona běžná RAM reset přežije, ale na začátku každého programu je
nějaký startup kód, který jí část přepíše. Minimálně musíte nastavit
data a vynulovat bss. U STM32L se s oblastí zálohované RAM dají dělat
docela psí kusy, takže vyznat se v tom co je garantováno je fakt umění.

Mrazík