lampickovy dvojty vypinac na kabel, pripojeni bez sroubku ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Březen 11 08:51:41 CET 2021

ja to mam pro dite na hrani s ruznymi sonoff moduly, kde je obcas poteba
doplnit tlacitko/spinac/prepinac, takze vykon to nikdy(asi) neuvidi. ale
jako konstrukce urcena pro 230V/1A celekm bida. jinak proti
bezroubkovenu provedi nic nemam, davam kam to jde, ale je to wago/ABB.
aktualne delaji wago i na 4mm2 prurez, coz uz jde ubastlit lecos :-)
posledni zjisteni , jde na to PAJET, takze zachrana.
aktuaizovano v https://tomik-k.rajce.idnes.cz/2x_vypinac_na_kabel/  .
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65