lampickovy dvojty vypinac na kabel, pripojeni bez sroubku ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Březen 11 08:39:04 CET 2021

Zdravim,

neco poodbneho jsem koupil, kdyz jsem klukum instaloval lampicky na cteni k postelim.
Akorat to nebylo dvojite.
Skoniclo to tak, ze tyto smejdy letely do kose a do samotne lampicky jsem dodelal maly packovy vypinac.
Ale asi jsem uz opravdu stara skola: pomalu si budu muset zvykat na svet bez srobu,
skrinky, zarizeni, vsechno na klick system (a pokud clovek netusi kam a cim zapacit, tak to proste rozbije)

:)

  Sam