lampickovy dvojty vypinac na kabel, pripojeni bez sroubku ?

Čtvrtek Březen 11 09:17:55 CET 2021

Přesně, taky bych to připájel. Nemít po ruce pájku, scvaknul bych to
kleštěma, ale nelíbilo by se mi to.

Na IKEA nástěnnou lampu jsem dodělával vypínač na kabel, jinak na ní
byl jen takový malý roztomilý čudlíček a že ji máme na stěně za
sedačkou, museli bysme se k ní natahovat, abysme na ten originál
vypínač dosáhli. Akorát ten můj vypínač jsem koupil v OBI a je
šroubovací.

P.K.