Re: Krimpovací kleště

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 9 13:37:34 CET 2021

No ale já právě nechci vždy stejnou sílu.
Tyhle piny mají 2-stupňový dotek. První mačká konektor kolem plastové
izolace, druhý pak konektor kolem vlastní licny.
No a poměr průměrů plast/měď je u různých kabelů různý, stejně tak je
různá tvrdost toho izolačního plastu.
Takže jednou lisovací silou sice udělám stále stejné výsledky, ale jen
při stále stejných kabelech.
Zkušenou rukou je udělám i při různých kabelech.

Je to jak s ženskejma. Na každou je třeba jít trochu jinak. A s
jednotnou "račnou" byste tam taky asi neuspěl. ;-)

Ale píšu, jak to vyhovuje mně. Nikomu to samozřejmě nenutím.

PL