Re: Krimpovací kleště

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Březen 9 13:53:27 CET 2021

Pre spoj je prvorade stlacenie na spojenie vodica a konektora. Ako sa
rozplacne plast okolo je z hladiska spoja nezaujimave.
Ak to robite "napekno" teda cca rovnako deformovany plast, tak na spoji
budu velke rozdiely.

Pravdepodobne najcastejsie krimpujete spoje v tvare rurky a spoj ma cca 2
precne zatlacenia - napr. ocko na lanko. Tam je uz v popise siroky mozny
rozsah prierezov.  A na prierezoch ani presnosti az tak nezalezi.

Ovela citlivejsie su spoje,  ktore su napr. na fastonoch -teda krimpovaci
nastroj je z jednej strany take M-ko,  alebo krimpovanie koaxialov. Tam
"rucny" odhad znamena,  ze spoj je na 99% zly a do pol roka bude problem,
ak spoj nie je v laboratornych podmienkach so stabilnou teplotou,
vlhkostou...

Dodo.

Dňa ut 9. 3. 2021, 13:37 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(a):