[OT] Pascal ma 50 rokov

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 8 20:55:08 CET 2021

Ja Pascal nijak neobhajuju, posledni program za penize jsem v nem napsal v
roce 1991 pri mem rocnim angazma v Nemecku a pak jeste par programku doma
pro nejake hobby projekty. Od roku 1992 jsem se uz programovanim ani
elektronikou nezivil. Doba se jaksi zmenila a elektronika mi zustala jen na
doma.

po 8. 3. 2021 v 20:36 odesílatel David Obdrzalek <