[OT] Pascal ma 50 rokov

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 8 17:44:02 CET 2021

V mých profesionálních začátcích jsem v Pascalu  pod CP/M  a pak pod MSDOS
napsal řadu programů , především podpůrných ( ladících a simulačních ) pro
práci se Z80 . Pro tu jsme programovali v assembleru, ale pro simulaci
technologie jsem používali nejdřív 8bitový systém se CP/M a pak první PC.
( Roky 1977 - 1989 ).

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez