Re: Krimpovací kleště

Pondělí Březen 8 20:45:46 CET 2021

No jo, ty 202B jsou prostě na něco jinýho, než na tyhle piny. Jsou velmi podobné těm
HT-213 co jsem psal, ale primárně na tyhlety piny nejsou určené ani vhodné (jsou
použitelné třeba na fastony).

HT-213 mají ty půlky rozdílné a krimpování pinů s nimi je radostná práce, tedy
alespoň než se vám dostanou do ruky ty správné ráčnové kleště :-))
U Rasela je mají za 320, GME ani GES je nevedou.

D.O.