Re: Krimpovací kleště

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 8 20:58:32 CET 2021

Zajímavé, jak podobný mechanismus někdo miluje a někdo nenávidí.
Když dostanu do ruky nějaké kleště s ráčnou, tak první, o co se vždy
snažím, je nějak vyblokovat ten cvrkací jednosměrný mechanismus.
Velmi často potřebuju třeba konektor jenom namáčknout, pak kleště
otevřít a zkontrolovat, a teprve pak domáčknout.
Tohle prostě ten cvrček neumožňuje.
Ještě jsem za svůj dlouhý život neodhalil, v čem by mi mělo omezení
pohybu jen jedním směrem pomoct.
V čem mě omezuje jsem samozřejmě odhalil už mnohokrát.

PL