Re: Krimpovací kleště

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 8 20:06:44 CET 2021

Taky jsem s tím měl problém.
Původně (už hodně dávno) jsem si koupil běžně dostupné
https://www.gme.cz/krimpovaci-kleste-pro-ic-piny-ewz202b .
Což bylo špatné.
Pak jsem vyzkoušel ještě další 2 pokusy s dražšími kleštěmi, které byly
teoreticky určené přímo určené pro tyhle piny. Ale v praxi špatné.

Tak jsem na to šel DIY metodou.
Základní problém u těchto pinů je, že jedna polovina musí být stlačena
víc než druhá polovina.
Vzal jsem ty původní levné HT-202B z GMe. Odvrtal jsem dva z těch nýtů,
které drží poloviny čelistí pohromadě (při pohledu na kleště tak, že
jsou čitelná čísla AWG, tak nýty na levé čelisti).
Tím se čelist rozpadla na 2 poloviny. U obou jsem zbrousil dosedací
plochy, ale u jedné poloviny víc. Brousil jsem i tu druhou, abych dosáhl
hlubšího stisku i v té vyšší části.
Místo nýtů jsem je pak zase stáhl k sobě dvěma šroubky M3.
Od té doby je krimpování pinů docela radostná práce.

PL