Otazka ku spajkovacke

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Březen 6 20:24:17 CET 2021

[preposielam]

Ahojte,

> Pokud neni probita izolace termistoru,

Poruchu, ktoru sa snazim trochu analyzovat, som videl uz na troch
spajkovackach. Mojej analogovej Wellerke, mojmu klonu TS100, a este
nejakej tiez analogovej s horkovzduchom na nejakom pohovore. Pointa je
v tom, ze signalna LED chvilu blika, akoby standartne regulovala, ale
po chvili zacne natahovat OFF stav a cin sa prestane topit. Potom uz
len blika so slabym jasom a nehreje.
Klon TS100 robi presne to iste, a navyse ma integrovany termistor
priamo vo vyhrevnom teliesku.V tomto pripade je bud vadny software
alebo to teliesko s termistorom. Este moze byt vadna elektronika k
tomu termistoru ale to su uz len moje dohady.

Tato chyba sa zacala prejavovat potom, ako som pracoval v istej
nemenovanej tunajsej firme a preslo sa na RoHS. Odvtedy vsetka moja
elektronika na bastlenie je proste nefunkcna.

A.