Otazka ku spajkovacke

jurp jurp na volny.cz
Sobota Březen 6 10:12:15 CET 2021

piny 1-2 topeni  ~12ohm
piny 3-4 termistor  ~22-23ohm (pry 23R/25stC)
pin 5  hrot/plech
zbyvajici piny se lisi dle modelu, ale u 50-tek tam nebylo myslim
nic pouzito. To zaclo az u 80-kove rady.

Piny se pocitaji pri celnim pohledu na konektor od klice proti smeru
hodinovych rucicek. Pin 6 je pod klicem. Viz obr. v priloze.

Takze po nahrati by nemel byt meritelny svod mezi 1-2/3-4.

JURP