Re: OT: Proč to jde tak kvalitně, rychle a levně...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 6 20:03:42 CET 2021

To by mohlo být docela zajímavé diskusní vlákno.
Já jsem to video viděl už dost dávno, tak si ho pustím znovu.
Pokud máte konkrétní tipy na optimalizaci, tak prosím napište.
Já zase napíšu svoje, případně budu oponovat Vaše.

Myslím, že automatizace práce je zvlášť v předražené Evropě
docela klíčový faktor. Když zde i ta poslední pomocná síla chce
nejnovější iPhone a 2 dovolené, a navíc nikdo nechce dělat
rukama ale raději rozdávat razítka, tak to ani moc jinak nejde.
Vykořisťovat levnější zahraniční pracovní sílu taky nemůžeme
donekonečna.

PL