Re: OT: Proč to jde tak kvalitně, rychle a levně...

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Březen 6 10:08:48 CET 2021

Otazka zni: Zaplati se to?
Tj. kdyz se porovna kvalita vysledneho vyrobku, konzistentnost vysledku
a rozpocitaji se fixni naklady (stroj vysoke, cloveko-vrtacka nizke) a
naklady na kus (stroj ASI nizke, cloveko-vrtacka ASI vyssi), co vyjde lip?
A hlavne - pokud nejakou praci zvladne stroj, mel by ji delat stroj, je
vylozene urazlive, aby mechanickou opakovanou cinnost delali lidi.

Mne i u toho prvniho JLPCB videa prislo, ze by se to dalo vyrazne
optimalizovat, prilis mnoho lidske prace 'mezi stroji'.
J.