Otazka ku spajkovacke

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 5 10:16:45 CET 2021

[preposielam]

Ahoj,

Wellerka je WS50 a mam ju este z cias studia v DE. V CZ-SK bezala
WS51. Schemu sa mi podarilo zohnat cez p.Jirku len ku starej WECP20.
Nic viac som nezohnal. Opravit ju sam neviem, najskor je tam ufakleny
regulacny svabik, ale istotu nemam. A ocami na neho uz tiez nevidim.

Ak by si ju ktosi vedel opravit, tak by som ju za 30,- EUR podaroval.
Vyhodit ju len tak nechcem. Prislusenstvo su k nej nove hroty, rucka
LR21.

A.

To se mi moc nezda.
I u tech nekolika Wellerek co jsem mel v prackach, bylo topne telisko
izolovane a hrot byl ukostreny na PE. U jedne (uz nevim ktera)
se uvnitr dalo vybrat na desce pripojeni hrotu natvrdo na PE, nebo
pres odpor ~1M premosteny kondem ~22n.
Jaky to je model. Treba se da dohledat schema zapojeni. A od toho
se odpichnout v uvahach.

JURP