Otazka ku spajkovacke

jurp jurp na volny.cz
Pátek Březen 5 07:27:29 CET 2021

To se mi moc nezda.
I u tech nekolika Wellerek co jsem mel v prackach, bylo topne telisko
izolovane a hrot byl ukostreny na PE. U jedne (uz nevim ktera)
se uvnitr dalo vybrat na desce pripojeni hrotu natvrdo na PE, nebo
pres odpor ~1M premosteny kondem ~22n.
Jaky to je model. Treba se da dohledat schema zapojeni. A od toho
se odpichnout v uvahach.

JURP