Otazka ku spajkovacke

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pátek Březen 5 23:11:40 CET 2021

Dobrý den,

WS51 jsme měli ve výrobě asi 40ks, a jediné, co jsem na nich opravoval,
byly zlomené kabely na konci ručky, a asi 3x odešlo topné tělísko. V
provozu byly 16hodin denně asi 4 roky. Že by odešla regulace se nikdy
nestalo. Nejsem si jistý, ale není v tom normální analogová regulace
pomocí operáků? To by asi neby problém opravit. Já mám jednu z těch
Wellerek stále na stole, používám ji obden, a je to asi to nejlepší, co
jsem kdy používal na pájení. Měli jsme tam i nějaké Hakko, a ještě něco,
ale ty WS51 a WS80 byly top.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip