[OT] Pascal ma 50 rokov

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Březen 5 09:07:55 CET 2021

Těch reálných (HW) kalkulaček jsem moc nevyzkoušel. Naposledy jsem jich viděl víc pohromadě ve školních letech. Tenkrát mi přišlo, že priority dodržují všechny....

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Thursday, March 4, 2021 10:09 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Pascal ma 50 rokov

Důvod je podle mě zřejmý.
Kalkulačky kategorie "vědecká" umí prioritu operátorů.
Kalkulačky typu "obchodní" nebo "obecné" ji programově nepoužívají.

No a programátoři ve Windows to udělali stejně, jako je to v reálném
okolním světě.
Proto se logika vyhodnocování mění se změnou nastavení typu kalkulačky.
Není to proto, že by autoři neuměli realizovat správně prioritu. Nakonec
ji v jenom módu udělali.
Naopak museli implementovat oba přístupy, aby simulace reálných
kalkulaček byla co nejvěrnější.

PL