[OT] Pascal ma 50 rokov

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 5 09:25:53 CET 2021

Biznis kalkulacky (4-funkcne s obrovskymi displejmi a castokrat s
obskurnymi funkciami ako GT, 5/4 a TAX) asi vsetky funguju bez priority
nasobenia/delenia.

Ten M$ urobil len to co vzdy (a co robi epl a gugl a vsetci co chcu
oslovovat masy): oni vedia predsa lepsie co uzivatel potrebuje, tak naco
zbytocne davat moznost volby.

wek