RE: nano až mikro Ampérmetr

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Březen 2 17:55:55 CET 2021

Ano, před cca 20lety byli maturanti na této výši 😊 Dnes se objeví nějaký, který by něčeho takového byl schopen, tak jednou za 5 let. Ale myslím, že by z toho mohla být slušná bakalářka.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, March 2, 2021 3:46 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: nano až mikro Ampérmetr

No ale to je přece pěkný námět právě pro tu maturitní práci.
Nějaký trochu inteligentní měřák, který bude umět měřit odběr v rozsahu několika řádů (když takové WiFi zabere, tak si cucne) a integrovat ho.
A pro ověření by součástí mohl být i nějaký ten kondenzátor, který by se uměl nabít na definované napětí a pak by se měřilo jeho vybíjení. Navíc by to mohlo automaticky dělat korekci na samovybíjení svodem toho kondenzátoru a měřicím vstupem.
Případně ta kondenzátorová verze by mohla být pro jiného studenta, a pak by se porovnaly výsledky navzájem.

PL