Re: nano až mikro Ampérmetr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 2 15:46:01 CET 2021

No ale to je přece pěkný námět právě pro tu maturitní práci.
Nějaký trochu inteligentní měřák, který bude umět měřit odběr v rozsahu
několika řádů (když takové WiFi zabere, tak si cucne) a integrovat ho.
A pro ověření by součástí mohl být i nějaký ten kondenzátor, který by se
uměl nabít na definované napětí a pak by se měřilo jeho vybíjení. Navíc
by to mohlo automaticky dělat korekci na samovybíjení svodem toho
kondenzátoru a měřicím vstupem.
Případně ta kondenzátorová verze by mohla být pro jiného studenta, a pak
by se porovnaly výsledky navzájem.

PL