Re: nano až mikro Ampérmetr

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 2 11:09:31 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

chcel by som sa spytat, aky je vlastne povodny ciel Vasej otazky.
Potrebujete operacne zosilnovace na meranie tych malinkatych prudov,
alebo potrebujete merat tie IoT moduly, kvoli kontrole parametrov?

Z vlastnych skusenosti, spotreba zariadenia mi nikdy nevysla podla
udajov z datasheetu. Bola vzdy vacsia. Neviem ci som mal vadne alebo
pripecene suciastky, ale spotrebu som mal vzdy 2x vacsiu nez katalog.
A prakticky najlepsie bolo dat si do napajania odpor 10Ohm, aby som
bol mimo sumu osciloskopu a merat to priamo na meracom odpore...
Gigasamplovy osci ma uz dost silnu matematiku, aby vytiahol z toho
sumu patricne udaje. A pokial sa da pouzit standardny pristroj, tak sa
vyhnite bastleniu...

A.