Re: nano až mikro Ampérmetr

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Březen 1 14:47:36 CET 2021

[preposielam]

Ahoj,

myslim, ze s tuctovymi operakmi s offsetom 3mV toho asi moc
nenameriate... Ale dnes sa da vcelku dobre vyhladavat na strankach
jednotlivych vyrobcov, ako Analog devices ci Texas Instruments, tak
snad nieco budu mat. Tak isto ako sa da vybrat aj v pomocnej bizuterii
pre mikrokontrolery, u takych Microchip ci ST-Microelectronics urcite
nieco najdete.

A dobre je pozriet aj sirku pasma tych operakov. Podla mna tie
najzaujimavejsie pasaze mate mate prave odfiltrovane... Nehovoriac o
tom, ze Wifi mate na 5,08GHz, takze 10GHz zabijete uplne bez
problemov. Ale toto by som povazoval az za dalsi level debugingu IoT
zariadenia.

A.