RE: opravitelnost spotřebičů

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Březen 1 15:24:19 CET 2021

	A vrcholem demence (a to jsem dost slusny) jsou nove UPS od APC - ma to Ethernet pres ktery to bonzuje pomoci Internetu na web vyrobce nikdo nevi poradne co.  Pravda da se nejakou appkou podivat z mobilu na stav, ale jako shutdown to do serveru clovek nedostane. Navíc to ma USB+seriak, ale ten je made in Schneider a k serveru se to da pripojit jen pres jejich SW, ktery vecne ztraci komunikaci a tak se shutdown stejne nekona...  (Nehlede na to, ze to treba VMWare nepodporuje - a to je serverova UPSka) Pokud chce clovek aby to (mozna) fungovalo, tak musi koupit  kartu do suplete s Com popr. Eth a pak to umi APC komunikaci. U ne zrovna levne UPS je to vic nez smutne....

Radek (benedikt2hw.cz)