Re: opravitelnost spotřebičů

Pondělí Březen 1 13:30:48 CET 2021

Hm, co naděláte, asi jsem tu psal, táta měl televizi Sony, která měla
připojení na internet, ale to se v praxi nedalo k ničemu využít.
Prostě to mělo "internet pro internet" = LAN konektor, ale vůbec jsem
nepochopil, k čemu.

Pokud jde o mě, od televize nevyžaduju nic extra, ukazuje, hraje,
dokonce nahrává a umí timeshift, má i DVB-T2, ale při
timeshiftu/nahrávání neumí "fast forward" = přetáčení s obrazem.
Naštěstí se k ní dá připojit myš, takže se záznam posouvá tou myší.
Koupil jsem ji před pár lety přes e-shop (byla i v nějaké malé slevě)
a kdyby neuměla to, co jsem chtěl, tak bych ji vrátil - to je asi
řešení.

P.K.