RE: opravitelnost spotřebičů

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Březen 1 16:36:52 CET 2021

My máme TV asi rok starou, takže (samozřejmě) také s internetem. Neměl jsem k TV natažený kabel, tak jsem použil wifi. Bohužel to bylo hodně nespolehlivé a nepomohla ani výměna routeru za 5 GHz. Na podpoře jsem se dozvěděl, že to je běžné a mám raději použít kabel...

Předinstalované jsou různé (placené) služby, které ale nevyužiji. Nechci trávit moc času u TV. Aplikace pro YouTube sice funguje, ale ovládání TV ovladačem je dost nešikovné.
Co se mi líbí, je možnost přehrání pořadů z archivu. Na ČT to funguje pěkně. Nestihnu zprávy nebo předpověď počasí, pustím si to později. Samozřejmě lze totéž přehrát na PC z webových stránek TV, ale na TV se lépe dívá.
Otravné jsou ale komerční TV. Rád třeba na PC sleduji dokumenty z archivu ZOOM. Tak jsem to zkusil na TV a narazil jsem. Tolik otravných reklam pohromadě jsem nevydýchal. Takže jsem zůstal u sledování na PC, kde to řeší AD-blocker.
Předpokládám, že tyto funkce nebudou fungovat věčně. Stačí změna API na straně poskytovatele obsahu a bude konec. U nových TV možná výrobce aktualizuje FW, u starších si nedělám iluze.

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, March 1, 2021 1:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: opravitelnost spotřebičů

Hm, co naděláte, asi jsem tu psal, táta měl televizi Sony, která měla
připojení na internet, ale to se v praxi nedalo k ničemu využít.
Prostě to mělo "internet pro internet" = LAN konektor, ale vůbec jsem
nepochopil, k čemu.

Pokud jde o mě, od televize nevyžaduju nic extra, ukazuje, hraje,
dokonce nahrává a umí timeshift, má i DVB-T2, ale při
timeshiftu/nahrávání neumí "fast forward" = přetáčení s obrazem.
Naštěstí se k ní dá připojit myš, takže se záznam posouvá tou myší.
Koupil jsem ji před pár lety přes e-shop (byla i v nějaké malé slevě)
a kdyby neuměla to, co jsem chtěl, tak bych ji vrátil - to je asi
řešení.

P.K.