[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Březen 1 09:43:00 CET 2021

Spíš jsou dvě skupiny, jedna si koupí auto přes mega a nic na něm nenajezdí, takže je opravdu pro radost. Druhá si to auto koupí kvůli tomu, že denně jezdí minimálně těch 100km a víc a potřebuje prostě pohodlí, aby z toho auta každý den nevystupovali rozmlácení. Samozřejmě že jde jezdit do práce po D1 ve Fábii, ale zkoušel jste tu cestu někdy třeba v A6? Problém je, že elektro nebo hybrid za mega je třída právě té Fábky.