[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Březen 1 08:14:53 CET 2021

Pri SSE toto vcelku sedi. Mam zriadene inkaso a co ma vytaca je, ze tych
11 platieb si stiahnu, ale 12-tu vyuctovaciu, uvedu ako nedoplatok a
musim ju doplatit rucne prevodom. Pritom limit inkasa neprekracuje a
obcas je aj nizsia, ako tych 11 pravidelnych platieb.
Naproti tomu SPP si vyuctovacie rozdiely z inkasa poriesi sam (vramci
limitov). Takze kde sa chce, da sa to.

miro