Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červen 30 20:19:23 CEST 2021

ani jsem jinou odpoved/vysvetleni a vlatne ani skoro od nikoho jineho
necekal :-) kazdy si nastesti muzeme myslet to svoje a to je fajn :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín