Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Červen 30 20:11:15 CEST 2021

Tak ti, co nemaji mobilni telefon, ti si ani nepotvrdi sms, ne? :)
Jinak reseni zaroven heslo a zaroven sms, to je vylozene vyhra z
hlediska ui a zajimavy zdroj pro phishing.

To "Aplikace Google prestala" byla chyba aktualizace Androidu, ktera
byla opravena jeste ten den.
Co se tyce zdrzeni notifikaci apod, dost casto to zpusobuje maximalni
nastaveni setreni baterie, ktere uspi i aplikace, kde se to nehodi.
Samozrejme to lze nastavit.
J.