RE: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Červen 30 20:34:32 CEST 2021

Pardon. Chtěl jsem napsat "chytrý" telefon...

Já z té chybové hlášky ani nepoznal, o jakou aplikaci Google se přesně jedná.
Když už jsme odbočili k mobilům: Netušíte někdo, čím to je, že bez zjevné příčiny přestanou fungovat mobilní data? Občas se chci venku podívat na meteoradar a jsem bez spojení. Pomůže jen restart mobilu. Mám určité podezření, že to možná souvisí s přechodem mezi wifi a GSM... Doma se mi to nestává, ale teď na dovolené denně. :-(

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Wednesday, June 30, 2021 8:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Tak ti, co nemaji mobilni telefon, ti si ani nepotvrdi sms, ne? :)
Jinak reseni zaroven heslo a zaroven sms, to je vylozene vyhra z
hlediska ui a zajimavy zdroj pro phishing.

To "Aplikace Google prestala" byla chyba aktualizace Androidu, ktera
byla opravena jeste ten den.
Co se tyce zdrzeni notifikaci apod, dost casto to zpusobuje maximalni
nastaveni setreni baterie, ktere uspi i aplikace, kde se to nehodi.
Samozrejme to lze nastavit.
J.