Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 30 16:05:47 CEST 2021

S Datovou schránkou souhlas. Proto soukromou nechci.
Ale Bankovní identita je prostě jiné zvíře. To je jen jedna z metod, jak
prokázat třetí straně kdo jste.
Je to elektronický ekvivalent toho, když vytáhnete z kapsy občanku.
Ta banka tam vstupuje jen jako garant, který potvrdí: "Jo, toho chlapa
znám, je to opravdu Petr Labaj".

PL