Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červen 30 18:44:33 CEST 2021

jen si take prihodim polinko do debaty :-)
jsem to ja, co prskal, ze me banka donutila jit do pouzivani smartfonu
vuci bance, jinak si platbu kartu z PC, u me 99% pripadu muzu strcit
nekam(unicredit).
zatim jsem nestihnul prejit jinam, ale asi budu muset.
jen postreh z pouzivani od ledna. avizo na potvrzeni platby kartou,
nekdy prijde hned, nekdy musim odemknout telefen(samsung A5) a pak se
najednou objevi. ale nekdy, ani po par minutach nic. pripojeni pres wifi
doma, vsechno jede, i do bankovnictvi v mobilu se nakonec prihlasim a
prej potrvrzeni platby ve fronte. tak klik a chyba spojeni .. dalsi
pokus, postupne 5 min pryc a potvrzeni platby na netu fuc. takze znovu
opakovat, kontrola jestli nahodou uz neco neodeslo z uctu atd. sama
sranda :-)
ted se mi, asi pred tydnem, stalo, ze nejaka aplikace "google", trvale a
opakovane vyzadovala odeslani nejake zpravy o chybe. po zurivem klikani
vseho co slo, jsem prijal nabidku odinstalovat do tovarniho nastaveni a
klid. google je ten co veli mobilu a musim porad poslusne aktualizovat,
ze ? nahodou jsem pri hledani "funkce" ze mi mobil po kazdem odemknuti
problikne "aktualizace senzoru" zjistil, ze google udelal upgrade a na
nekterych starsich telefenech(mam 3 roky) se nejak nepovedl, fajn :-)
platil jsem ted kartou dobijeni zazracne O2 datove karty 2ks = 2x 300kc.
poprve ok, podruhe zase bez odezvy na potvrzeni az opakovane po obnoveni
platby po vice jak 5min. kdybych potreboval jizdenku na lanovku, jak uz
se nam s partou stalo, uz bych neodjel.
a tomuhle mam sverit svoje penize a identitu ? tak to pardon.
v dobe potrvrzovani jen SMS, bych dal sim do hloupeho mobilu a
pravdepodobnost, ze  dorazi ta sms, kterou operator protlaci vsude i s
nejhorsim signalem, bude velika. to zmatenej smartcajk, nedejboze  po
aktualizaci, s antivirem a s potrebnejma datama, se nedivim, ze to moc
nefunguje :-)
dulezite je, aby zustala volba. ze budu nakonec migrovat treba ke
sporce, protoze pro ni neni problem epin, bych neveril.
a to donedavna svet, ten zapadni, fungoval na zehlickach na embosovany
karty a slo to. ted i sms druhym kanalem je malo. ano, ja pouzivam pc na
platby a k tomu mam i mobil a tak nejsem ta zajmova kategorie VSE Z
MOBILU :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65