Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Červen 30 08:25:29 CEST 2021

Zdravím,

datovou schránku stát nutí používat. Pokud si jí jednou aktivujete, tak
jí máte napořád. Podobně to vidím s bakonví identitou. Jakmile jí jednou
aktivujete, tak máte smůlu. On tady nikdo neřeší třeba, že budete starší
nebo něco a nebudete moci to používat. Zatím to je role zkušebních králíků.

Jirka