Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 28 22:34:36 CEST 2021

No já bych se nedivil. Lidé jsou moudří.
Například v Británii ví, že Covid šíří sítě 5G a tak zapalovali BTSky.
Takže v Německu možná ví, že díky svému eID budou dostávat
personifikovanou reklamu. Tam ta vazba bude podobně přímočará, jako u
těch sítí 5G.

Nicméně ten odkazovaný článek končí naopak docela optimisticky.
Pokud tedy myslíte tento článek a jeho závěr:

Summary
Even though the German market is several years behind the Nordics in eID
adoption, there are interesting things happening, especially with the
new initiatives yes® and Verimi. With these, more people will be aware
of the eIDs, and hopefully also the possibilities they give.
Hopefully more service providers will accept eIDs, to simplify user
onboarding and authentication, as well as saving cost and time when
acquiring new customers, and to provide new services, such as electronic
signatures.

PL