Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červen 28 19:51:32 CEST 2021

Článek: https://www.signicat.com/resources/digital-identity-in-germany

V závěru se píše, že Němci se začínají více bát dávat své eID i když ho
mají. Dnes lidi vidí personifikovanou reklamu, tak si myslím, že nebude
tak špatně, aby si to neuvědomili i u nás.

Jirka