Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 28 21:19:10 CEST 2021

Dobrý den,

Já mám MojeID, a k tomu jsem dostal zadarmo tento klíč:
https://www.gotrustid.com/idem-key
Je ale docela škoda, že nejde k autorizaci používat třeba Trezor One,
který také používám :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip